Skip to content

Profesní orientace

Váš pomocník pro volbu a změnu povolání

  • Úvodní stránka
  • Rozcestník
  • 1. SEKCE
    • 1.1) Čemu se věnovat
    • 1.2) Znalosti a dovednosti
    • 1.3) Průběh kariéry
    • 1.4) Z+d ze vzdělávání
    • 1.5) Z+d z volnočasu
    • 1.6) Přenositelné z+d
    • 1.7) Kariérové hodnoty
    • 1.8) Moje zájmy
    • 1.9) Moje osobnost
    • 1.10) Souhrn cvičení 1-7
    • 1.11) Vhodné profese
    • 1.12) Informace o povoláních
  • 2. SEKCE
    • 2.1) Zvýšení zaměstnatelnosti
    • 2.2) Vzdělávání se
    • 2.3) Zkušenosti s učením se
    • 2.4) Postavení na trhu práce
    • 2.5) Způsob učení se
    • 2.6) Plán vzdělávání
  • 3. SEKCE
    • 3.1) Hledání zaměstnání
    • 3.2) Úřad práce a agentury
    • 3.3) Životopis
    • 3.4) Motivační dopis
    • 3.5) Sociální síť
    • 3.6) Vizitka
    • 3.7) Inzeráty
    • 3.8) Používání telefonu
    • 3.9) Přijímací řízení
    • 3.10) Plán hledání zaměstnání
  • Úvodní stránka
  • Rozcestník
  • 1. SEKCE
    • 1.1) Čemu se věnovat
    • 1.2) Znalosti a dovednosti
    • 1.3) Průběh kariéry
    • 1.4) Z+d ze vzdělávání
    • 1.5) Z+d z volnočasu
    • 1.6) Přenositelné z+d
    • 1.7) Kariérové hodnoty
    • 1.8) Moje zájmy
    • 1.9) Moje osobnost
    • 1.10) Souhrn cvičení 1-7
    • 1.11) Vhodné profese
    • 1.12) Informace o povoláních
  • 2. SEKCE
    • 2.1) Zvýšení zaměstnatelnosti
    • 2.2) Vzdělávání se
    • 2.3) Zkušenosti s učením se
    • 2.4) Postavení na trhu práce
    • 2.5) Způsob učení se
    • 2.6) Plán vzdělávání
  • 3. SEKCE
    • 3.1) Hledání zaměstnání
    • 3.2) Úřad práce a agentury
    • 3.3) Životopis
    • 3.4) Motivační dopis
    • 3.5) Sociální síť
    • 3.6) Vizitka
    • 3.7) Inzeráty
    • 3.8) Používání telefonu
    • 3.9) Přijímací řízení
    • 3.10) Plán hledání zaměstnání

2.5) Způsob učení se

  • Home 2. SEKCE
  • 2.5) Způsob učení se

Moje oblíbené způsoby učení se

.

Zamyslete se nad výroky týkající se vašich vzdělávacích potřeb v následující tabulce. Do sloupce „hodnocení v %“ uveďte, na kolik procent se domníváte, že je daný výrok ve vašem případě pravdivý. 100 % znamená jednoznačné ano, 0 % jednoznačné ne.

.

Hodnocený výrokHodnocení v %
Při učení potřebuji být veden zkušeným pedagogem  
Pro lepší porozumění potřebuji probíranou látku s někým konzultovat  
Pro studium potřebuji pevně stanovený pravidelný čas  
Motivuje mě poměřovat studijní výsledky s ostatními studujícími  
Nebaví mě učit se doma, ke studiu potřebuji být mimo domov  
Potřebuji poradit s metodou učení se  
Potřebuji, aby někdo sledoval průběh mého učení se  
Potřebuji, aby někdo průběžně hodnotil můj studijní výkon  
Potřebuji mít před sebou vidinu získání certifikátu o ukončení studia  
Průměr hodnocení

.

Průměr hodnocení 81 – 100:

Pokud jste se ve svém hodnocení nepodcenili, je pro vás nejvhodnější formou studia jednoznačně prezenční vzdělávání, které vám poskytne jak vedení, tak i kontakt s učitelem a ostatními studujícími. Máte-li pocit, že prezenční forma a způsob učení v učebně přece jen pro vás z nějakého důvodu není vhodný (věk, sociální postavení, vzdálenost bydliště od vzdělávacích institucí atd.), kontaktujte kariérového poradce. Je možné, že spolu najdete nějakou možnost vzdělávání, kterou zde nebylo možno popsat.

.

Průměr hodnocení 41 – 80:

V určitých situacích potřebujete studijní oporu, kterou vám poskytne např. distanční nebo kombinovaná forma studia. Informace o vzdělávací nabídce probíhající touto formou naleznete zde.

.

Průměr hodnocení 0 – 40:

Jste vyloženě typ pro samostudium. Doporučujeme seznámit se s možnostmi uznávání odborných kvalifikací získaných mimo formální vzdělávání.

.

(13) Ke stažení: Šablona pro vyhodnocení způsobu učení se … ZDE

→
1. SEKCE
  • 1.1) Čemu se věnovat
  • 1.2) Znalosti a dovednosti
  • 1.3) Průběh kariéry
  • 1.4) Z+d ze vzdělávání
  • 1.5) Z+d z volnočasu
  • 1.6) Přenositelné z+d
  • 1.7) Kariérové hodnoty
  • 1.8) Moje zájmy
  • 1.9) Moje osobnost
  • 1.10) Souhrn cvičení 1-7
  • 1.11) Vhodné profese
  • 1.12) Informace o povoláních
2. SEKCE
  • 2.1) Zvýšení zaměstnatelnosti
  • 2.2) Vzdělávání se
  • 2.3) Zkušenosti s učením se
  • 2.4) Postavení na trhu práce
  • 2.5) Způsob učení se
  • 2.6) Plán vzdělávání
3. SEKCE
  • 3.1) Hledání zaměstnání
  • 3.2) Úřad práce a agentury
  • 3.3) Životopis
  • 3.4) Motivační dopis
  • 3.5) Sociální síť
  • 3.6) Vizitka
  • 3.7) Inzeráty
  • 3.8) Používání telefonu
  • 3.9) Přijímací řízení
  • 3.10) Plán hledání zaměstnání
Původní projekt WBS
  • Původní projekt WBS

Copyright © Z. Freibergová. Středisko podpory poradenských služeb Národního vzdělávacího fondu, o.p.s., 2019